donderdag 20 juli 2017

Verslaafd!!


Hallo daar!!

Yehhhhh....Het is gelukt hoor!!!

Het is onwijs leuk om mensen die bijvoorbeeld graag 3D kaarten maken ook kennis te laten maken met bijvoorbeeld leuke doosjes/presentjes en een andere manier van kaarten maken zoals: STEMPELEN
En het is mij gelukt hoor!!
Natuurlijk heeft de één het sneller onder de knie dan de andere, maar............het leukste is dat je krijgt te horen: 
Ohhhhh.....ik wist niet dat stempelen zo leuk kon zijn. Ik vind het 3D knippen niet eens leuk meer!!
De andere zegt dan weer: Ohhhh wat leuk om teksten te stempelen i.p.v die stickers. 
De andere die zegt weer: Nou ik ben thuis bezig geweest maar het wilt niet echt lukken hoor!! 

Geen probleem. Denk je dat wij zo niet zijn begonnen?? Ik hoor nog mijn upline zeggen: Meid ik zie dat je kaarten er steeds leuker uit gaan zien. Je ziet gewoon dan je steeds beter wordt.

En natuurlijk heb ik soms wel kaarten dat ik denk: GETSIEEEEE...
of die mij ook niet lukken. Nou dan stop ik na 3x en doe ik het niet meer.

Ik heb dus al een paar maanden 3 dames die om de week lekker komen knutselen. Ze laten het aan mij over dus ik verzin steeds iets leuks. En om stempelen steeds te herhalen zal je zien dat het straks steeds beter gaat.

Geloof je mij niet? Woon jij in Hellevoetsluis?
Kom dan eens een keer langs want voor 3,50 euro en voor 3 uurtjes laat ik het jou zien.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen